Średnia ocena z portali: TripAdvisor, HRS, Booking.com i Google 4.0 4.0
5
109
Joanna P. Wroc?aw, Polska, "Polecam" (kwiecień 2015, opinia z TripAdvisor ) 5 5
Organizowa?am pobyt szkoleniowy dla 70 osób i z przyjemno?ci? rekomenduj? obiekt jako doskona?e miejsce na szkolenia, eventy. Przemi?a i pomocna obs?uga, bogate i smaczne menu, czyste pokoje, pi?kna i du?a sala szkoleniowo - bankietowa.
Athaa “First Hotel in Poland” (kwiecień 2015, opinia z TripAdvisor ) 4 4
One of the reasons I chose this hotel was that one of my friends used to work here. Very nice hotel, with good Value for money. Room was clean and spacious. the hotel is right of the road, so easy accessible. It offers free parking. I booked the suite, Which offers a hall with wardrobe with a suitcase table , a sitting room with a big screen sat tv, bathroom with bath and a separate bedroom with a kingsize bed. The only recommendation is to have more staff that speak English. The night receptionist did not speak English, which wasn't a problem as I was there with Polish friends.
Aliaksandr, Минск (BY) (kwiecień 2015, opinia z Booking.com) 3.95 3.95
+ “Персонал вежливый, гостеприимный. В номере чисто, тепло. Завтрак-шведский стол-немного слабоват. Месторасположение между Тарнувом и Краковом по трассе. Отличное соотношение цены и качества.”
Miros?aw, Elbl?g (PL) (marzec 2015, opinia z Booking.com) 4.6 4.6
+ “Bardzo mi?a obs?uga. Przytulny hotelik. Dobre ?niadania.”
Odpowied?:
Bardzo dzi?kujemy za udzielenie wysokiej oceny naszemu hotelowi. Pozdrawiamy i zapraszamy w przysz?o?ci. Piotr M.
Yury, Warszawa (PL) (marzec 2015, opinia z Booking.com ) 3.75 3.75
Mariusz W., Osoby podró?uj?ce s?u?bowo (marzec 2015, opinia z HRS) 4.05 4.05
Pozytywne: za tak nisk? cen? dobre warunki pobytowe, wygodne ?ó?ko, dobre ?niadanie, uprzejma obs?uga
Negatywne: zimno w ?azience, s?abo wyciszone drzwi
Odpowied?:
Bardzo dzi?kujemy za dobr? ocen? naszego hotelu. Pa?skie uwagi b?d? pomocne w poprawieniu jako?ci naszych us?ug. Dzi?kujemy i zapraszamy ponownie Piotr M.
Krzysztof, Katowice (PL) (marzec 2015, opinia z Booking.com) 3.35 3.35
+ “bardzo mi?a obs?uga, lokalizacja w spokojnej okolicy pomimo blisko?ci trasy, smaczne ?niadanie, odnowiona restauracja”
- wystrój hotelu w stylu PRL-u, kiepsko dzia?aj?ce wi-fi (tak?e, problemy z zasi?giem internetu bezprzewodowego), du?o usterek w pokoju, 3 gwiazdki to za du?o jak na taki rodzaj hotelu.
Odpowied?:
Bardzo dzi?kuj? za wystawion? opini?. Kwestia wystroju naszego hotelu to Pa?ska subiektywna ocena któr? szanujemy ale si? nie zgadzamy. Czy wszystko co przypomina PRL by?o z?e, zapewne nie! Nasz hotel powsta? w latach 80-tych i zawsze b?dzie w jakim sensie przypomina? minione czasy. Kwestia s?abego zasi?gu Wi - Fi, usterek w pokoju czy kontaktowa? si? Pan kimkolwiek z recepcji? Raczej nie?! Nic mi o tym nie wiadomo. Jestem przekonany ?e dosta?by Pan inny pokój bez usterek i z lepszym zasi?giem. Wi - Fi jak ka?da rzecz zw?aszcza elektronika mo?e ulec awarii, teraz trudno stwierdzi? co mog?o by? powodem zak?óce? w pracy naszej sieci, trudno jest pomóc go?ciom którzy nie zg?osz? zastrze?e? w tracie ale po fakcie kiedy ju? nie mo?emy nic zrobi? tylko odpowiada? na taki i inne uwagi. Mimo wszystko w Pa?skim zapraszamy Pana do odwiedzenia naszego hotelu ponownie. Pozdrawiam Piotr M.
Piotr, ?ód? (PL) (marzec 2015, opinia z Booking.com) 3.75 3.75
Jacek Zbigniew, . (PL) (luty 2015, opinia z Booking.com) 4.6 4.6
+ “!!swietna kuchnia, wysmienite sniadanie w formie bufetu, wiele smakow napojow goracych, czytaj ... herbaty, kawy, w tym nawet czekoladowej, mlody i kompetentny personel, ciekawa muzyka w tle...znaczna poprawa w smaku staropolskiego zurka !!! PALCE LIZAC, gdyby nie lyzka obok....Najmilsza niespodzianka byla parominutowa rozmowa z bardzo zabieganym i zwykle niedostepnym wczesniej, ale bardzo troskliwym i uprzejmym, rownie przystojnym SZEFEM hotelu ...duza klasa i wyczucie...POZDRAWIAM i GRATULUJE SPOSOBU NA BIZNES i BYCIE LOJALNYM TARNOWIAKIEM, mimo rozleglych zwiazkow z zagranica !!! DZIEKUJE, za tolerancje i goscinnosc, bedac swiadom swej trudnej osobowosci i charakteru,,,,jakies niedoplacone naleznosci z konsumpcji w restauracji byc moze zastapi swiezy Norweski LOSOS nastepnym razem....co PAN na to SZEFIE ???”
- Przemilcze tym razem popoludniowa obsluge baru....byc moze niekorzystny zbieg okolicznosci i wzgledy osobiste....naprawde margines w stosunku do plusow w ogole !!!
Odpowied?:
Witam Pana, Bardzo dzi?kuj? za tak pozytywny komentarz, mam nadziej? ?e kolejne pobyty w naszym hotelu b?d? równie przyjemne jak ostatni pobyt, do czego szczególnie zapraszam. Przepraszam za obs?ug? je?eli nie zachowali profesjonalizmu w pe?nym zakresie, mam nadziej? ?e by? to jednorazowy przypadek. Z powa?aniem Piotr Mazurek
Piotr, Koleczkowo (PL) (luty 2015, opinia z Booking.com) 3.15 3.15
+ “Lokalizacja. czysto??”
- Do?? ch?odno w pokoju. Bardzo skromne ?niadanie. o godzinie 9.00 praktycznie oprócz jajecznicy niewiele pozosta?o a obs?uga nic ju? nie donosi?a. Restauracja hotelowa to dramat a potrawy niedoprawione nie smaczne a ceny bardzo wysokie. wstyd serwowa? takie dania.
Odpowied?:
Witam Pana, Nie ka?demu zapewne smakuje nasza kuchnia ale zapewniam Pana ?e dok?adamy serca i stara? do ka?dego wydanego posi?ku, nie mamy si? czego wstydzi?. Za dowód niech b?dzie jeden z komentarzy naszych go?ci z Booking.com, cytuj?: “!!swietna kuchnia, wysmienite sniadanie w formie bufetu, wiele smakow napojow goracych, czytaj ... herbaty, kawy, w tym nawet czekoladowej, mlody i kompetentny personel, ciekawa muzyka w tle...znaczna poprawa w smaku staropolskiego zurka !!! PALCE LIZAC, gdyby nie lyzka obok....Najmilsza niespodzianka byla parominutowa rozmowa z bardzo zabieganym i zwykle niedostepnym wczesniej, ale bardzo troskliwym i uprzejmym, rownie przystojnym SZEFEM hotelu ...duza klasa i wyczucie...POZDRAWIAM i GRATULUJE SPOSOBU NA BIZNES i BYCIE LOJALNYM TARNOWIAKIEM, mimo rozleglych zwiazkow z zagranica !!! DZIEKUJE, za tolerancje i goscinnosc, bedac swiadom swej trudnej osobowosci i charakteru,,,,jakies niedoplacone naleznosci z konsumpcji w restauracji byc moze zastapi swiezy Norweski LOSOS nastepnym razem....co PAN na to SZEFIE ???” Ten komentarz zosta? wystawiony w tym samym czasie co Pa?ski, wi?c chyba nie jest z nasz? kuchni? tak ?le!? Pozdrawiam Pana i zapraszam ponownie.




HotSpot login | tylko z LAN Hotel- Restauracja Dunajec*** Zgłobice koło Tarnowa © 2014 | webmaster